Thursday, August 19, 2010

Smugi chemiczne 22.07.2010 Gdańsk - Update



To nie są smugi kondensacyjne, które to normalnie wychodzą ze skrzydeł samolotów i tam gdzie są silniki. Na tym zdjęciu i filmie wyrażnie widać, że smugi wychodzą z tylnej części samolotu z dodatkowych zbiorników z chemią tworząc smugi chemiczne.



To już rozmazane chemtrailse, cały czas się rozchodzą...
...a tuż nad nimi kolejny samolot ...
Tak długo się przyglądałem temu zjawisku, że aż mnie jakaś kobieta "zmieszała" z turystami...
Ten samolot obserwowałem przez około 15 minut, ponieważ leciał w moim kierunku i chciałem zrobić kilka dobrych zbliżeń...
...w zbliżeniu...
...jeszcze bliżej...
...aż udało się zrobić dobre zdjęcie...
...i jeszcze jedna fotka jak się oddala...
...i zbliżenie...
A to już piąty samolot w obrębie kilometra kwadratowego w ciągu 15 minut, który właśnie włączył spryskiwacze...dosłownie zabrakło mi ułamka sekundy żeby go na tym przyłapać...

2 comments:

  1. Przeciez to jest zwykla smuga kondensacyjna z pasazerskiego samolotu - pojawiajaca sie kawalek za nim. Chemtraile musza wychodzic z samego samolotu i nie rozchodza sie szybko.

    ReplyDelete
  2. A możesz opisać co to jest smuga kondensacyjna, jakie samoloty je pozostawiają i na jakich wysokościach latają?

    Według moich 3 letnich obserwacji jest to smuga chemiczna. Co prawda nie mogę zrobić większego zbliżenia, ale te co tu mam jest porównywalne do smug chemicznych ze zdjęć z dużymi obiektywami.

    Rozpoznaję przynajmniej 3 rodzaje smug chemicznych, które w zależności od składu mieszanki różnie się zachowują. Te krótkie zazwyczaj rozpylają w pogodne, bezchmurne dni. Spójrz na drugie zdjęcie og góry bloga, na którym dwa samoloty się krzyżują pozostawiając identyczne, krótkie smugi szybkorozchodzące się.

    ReplyDelete