Friday, December 31, 2010

Pierwsze Sympozjum Smug Chemicznych w Polsce!

Długo czekałem na tą chwilę, wreszcie coś się dzieje. Konferencja okazała się 100% sukcesem.


Przygotowuję w tej chwili materiał filmowy, a podsumowania można posłuchać w audycji Janusza Zagórskiego: 


Na konfernecję przywiozę do rozdania 200 płyt DVD z filmem "What in the world are they spraying?" w moim tłumaczeniu "Czym spryskiwany jest świat" z polskimi napisami.

W niedzielę 30.01.2011 w godzinach 10.00 – 16.00 spotykamy się we Wrocławiu.

Wrocław, ul Grabiszyńska 56 Ośrodek Działań Artystycznych FIRLEJ.

Organizatorem sympozjuum jest: Ośrodek Edukacji Janusz Zagórski przy współpracy FNC


Szczegółowe informacje na stronie Janusza Zagórskiego:
http://januszzagorski.pl/2010/12/07/chemtrails-pierwsza-w-polsce-konferencja/

Patronatem medialnym: „Czwarty Wymiar”, niezaleznatelewizja.pl

Program

10.00 – Otwarcie konferencji – Janusz Zagórski i przedstawiciele FNC
10.05 – Przedstawienie tekstu Listu Otwartego w sprawie „smug chemicznych” do Ministerstwa Obrony Narodowej  i Dowódcy Sił Powietrznych
10.20 – Chemtrails – hipotezy, pytania, wątpliwości. Odbiór zjawiska  w świetle dokumentów oficjalnych oraz aktywności instytucji pozarządowych  w sieci – dr Krzysztof Kolecki
11.10 – Intencje a konsekwencje akcji przeciwdziałania „ociepleniu klimatu”    - dr Wojciech Puchalski
11.40 – Byłem jednym z pierwszych w Polsce, który alarmował, że „zmieniają nam niebo”  - Jacek Krawczyk („Hotra”)
12.00 – Smugi chemiczne –  element strategii NWO? – Dionizy Pietroń
12.20 – Chemtrails – mój monitoring w USA i Polsce – prezentacja Wojciecha Partyki
12.45 – Prezentacja artykułu Julian Rose z Koalicji na rzecz Wsi
13.00 – Komentarz Stanisława Szczepaniaka, chemika, jednego z największych polskich wynalazców (150 patentów)
13.15 – Amerykańskie badania nad skutkami oprysków dla ziemi uprawnej i wody. Projekty i plany badań na terenie Polski – Polska Akcja Obywatelska
13.45 – Główne treści Raportu parlamentu brytyjskiego dotyczącego geoinżynierii i chmur chemicznych z marca 2010 roku
14.05 – Przerwa obiadowa
14.30 – Ostatnie lata – Chemiczne chmury nad Wrocławiem. Monitoring – Styczeń 2011 – Polska.  WPC – projekt Wakacyjnych Patroli Chemtrails – Janusz Zagórski i Wojciech Pilecki.
14.50 – Amerykańskiego Kongresmena Dennisa Kucinicha wypowiedzi na  temat ochrony przestrzeni kosmicznej i chemetrails
15.00 – Dorobek konferencji naukowej: Chemtrail International Symposium 28-30 maja 2010 roku w Belgii
15.20 – Jak na własną rękę bronić się przed chemtrails? Moje doświadczenia z działkiem orgonowym.
15.35 – Dyskusja podsumowująca
16.00 – Zakończenie konferencji
Cena wejściówki – 30 zł
Info: Janusz Zgórski, tel.: 691 558 259, januszzagorski8@gmail.com oraz januszzagorski.pl

-------------------------------

Z mojej strony dodam, że bardzo się cieszę z tego spotkania. Miałem taką nadzieję, że po filmie G.Edwarda Griffina "What in the world are the spraying?" coś się ruszy i tak też się stało.
Zachęcam wszystkich, którzy robią lub robili własną dokumentację zjawiska smug chemicznych na przyjazd na to sympozjum.
Im więcej takich spotkań tym lepiej. Musimy działać, żeby to zwalczyć!

5 comments:

  1. Otrzymałem zaproszenie od Pana Zagórskiego na przeprowadzenie 30 minutowej prelekcji dotyczącej mojego doświadczenia ze smugami chemicznymi, a także będę miał okazję zaprezentować po części fragmenty mojej dokumentacji. Mam ogromną tremę, ale ciesze się nezmiernie, że dostałem taką szansę.

    ReplyDelete
  2. А по-русски можно?

    ReplyDelete
  3. Możno, ja nie paniemaju monożma, ale Ok.

    хорошее Я не из русской, но с использованием Google, если я не принимать?

    ReplyDelete
  4. Bardzo Fajnie :) - postaram się przybyć :)

    ReplyDelete
  5. 100 % SUKCES!

    Więcej jak wrócę do Gdańska :-)

    Wojciech Partyka

    ReplyDelete